سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 136449
کل یادداشتها ها : 545
خبر مایه


سعید قاسمی: جریان سازش 20 سال انقلاب را عقب انداخت/ «برجام» در اجرا مطلقا شکست خورده است
 
سعید قاسمی فعال فرهنگی نیز در این مراسم با تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه که به زیباترین شکل یعنی هنر متعهد اعتراض خود را نسبت به انحراف جدید اعلام می‌کنند گفت: سال گذشته به ما و شما و رهبر انقلاب سخت گذشت چرا که هفته‌ای نبود که رفیقی ایرانی، افغانی، پاکستانی و یا لبنانی را دفن نکنیم.
 
 
وی با ذکر این نکته که به علت اشتباه اصولگرایان جریان انحرافی بر سر کار آمد که روند انقلاب اسلامی را 20 سال به عقب انداخت اظهار داشت: بر اثر اشتباه و بی‌بصیرتی عده‌ای برجام امضا شد اما اجرا نشد و از همان اول رهبر انقلاب عاقبت امر را پیش‌بینی کرد و گفت که به آن خوش‌بین نیست لذا این طرح هم در ابتدا و هم در اجرا مطلقا شکست خورده است.
 
قاسمی با ابراز امیدواری نسبت به شکست جریان انحرافی جدید همانند شکست جریانات انحرافی گذشته از جمله بازرگان، رجوی، فرقان و ... گفت: انشاءلله شاهد شکست جریان «استکبار بلیسی» و سازش با اساتید و ریشه‌های دانشگاه آزادی‌اش که عاشقان آمریکا و انگلیس هستند خواهیم بود.
 
*سلیمانی: اقتصاد ما را با بستن به برجام تحقیر کردند
 
محمد سلیمانی نماینده مردم تهران نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با بیان اینکه داستان آقای روحانی و اقتصاد کشور داستان تحقیر شتر بوسیله بستن او به الاغ است؛ آقای روحانی اقتصاد ما را به برجام وابسته و ما را تحقیر کرد و اقتصاد کشور روحانی را نخواهد بخشید.
 
نماینده مردم تهران تاکید کرد: به آقای سیمانی( صالحی) گفتم اینکه مسوولیت‌های برجام را می‌پذیری به درد عمه قزی می‌خورد!
 
*پرویز داوودی: امیدوارم آقایان حرف‌های شوخی دکتر سلام را جدی بگیرند و از خر شیطان پیاده شوند
 
پرویز داوودی نیز در اظهارات کوتاهی در این مراسم اظهار داشت: حرف های جدی ما را که آقایان جدی نمی‌گیرند و خود را به نفهمی زده اند؛ امیدواریم حرف های شوخی دکتر سلام را بشنوند و از خر شیطان پیاده شوند و با منافع ملت بازی نکنند.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ