سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 136437
کل یادداشتها ها : 545
خبر مایه


مسکن مهر که درصد بسیاری از کار آن انجام شد را دولت تنها سالی 6 درصد پیش برد، لذا ما تولید مسکن را در کشور فعال خواهیم کرد. چراکه زمین و مصالح آن موجود است و ما از این طریق مشکل مسکن برای زوج‌های جوان را نیز حل می‌کنیم.

مسکن مهر که درصد بسیاری از کار آن انجام شد را دولت تنها سالی 6 درصد پیش برد، لذا ما تولید مسکن را در کشور فعال خواهیم کرد. چراکه زمین و مصالح آن موجود است و ما از این طریق مشکل مسکن برای زوج‌های جوان را نیز حل می‌کنیم.
گروه سیاسی - رجانیوز: حجت‌الاسلام‌ سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دومین بار در گفت‌وگوی ویژه خبری که با رویکرد اقتصادی به‌صورت زنده از شبکه دو سیما پخش شد، حضور یافت.
 
رئیسی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه براساس چه نیازی در کشور در انتخابات حضور یافتید، اظهار داشت: بنده ابتدا ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) را تبریک گفته و به معدنچیان گلستان عرض تسلیت دارم و  ما معتقدیم که باید به مشکلات آنان و مسئله عموم کارگران رسیدگی شود.
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه دولت باید درزمینه? رسیدگی به مسئله کارگران اقدام عاجل انجام دهد، ادامه داد: درباره اینکه چرا ما به این عرصه آمدیم باید گفت واقعیت قضیه وجود مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های جدی مردم است به‌نحوی‌که این اقتصاد بیمار حالت اورژانسی پیداکرده و شرایط پولی و بانکی و بدهی‌های دولت خوب نیست به‌طوری این بدهی‌ها به 210 هزار میلیارد تومان رسیده است. 
 
وی با اشاره به وضعیت خلق پول و نقدینگی که به رقم بالای 1300 هزار میلیارد تومان رسیده و 700 هزار میلیارد تومان آن نیز در این دولت رقم خورده است، افزود: در این زمینه معوقات بانکی و شرایط کار و بیکاری جویندگان کار موردتوجه است چراکه هرروز به تعداد بیکاران کشور اضافه‌شده و ما شاهد تعطیلی کارگاه‌های تولیدی هستیم.
 
50 درصد از ظرفیت صنعتی کشور فعال نیست
 
رئیسی با تأکید براینکه در حال حاضر 50 درصد از ظرفیت صنعتی کشور فعال نیست و وضعیت معیشتی و فقر موجب دغدغه مردم شده است،‌یادآور شد: بنابراین ورود بنده به این عرصه برای این بود که گره‌ای از گره‌های کشور را بگشایم.
 
وی ادامه داد: وجود من در کشور اجماع‌ساز خواهد بود چراکه بنده معتقدم همه سلایق و تمام ظرفیت‌های کشور باید پای‌کار بیاید و با روش و شناختی که بنده از کشور دارم می‌توانم اجماع‌ساز باشم تا هیچ ظرفیتی باقی نماند که پای کار نیامده باشد.
 
17 برنامه خاص نقاط محروم داریم
 
رئیسی بابیان اینکه محور برنامه ما پروژه محوری نیست بلکه اقتصادمحوری است، افزود: ما یک بسته برنامه‌ای به اقتضای اقلیم هر استان خواهیم داشت و براساس نیاز هر استان می‌توان نسخه اقتصادی داشت لذا ما 17 برنامه خاص نقاط محروم داریم.
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما ابتدا یک برنامه با آمایش سرزمینی تدوین شده داریم که آن را اعلام خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به نرخ 12 درصد بیکاری در کشور یادآور شد: طبق قانون توسعه ششم این رقم باید به 8 درصد برسد، ولی مبنای بیکاری این است که هر کس یک ساعت در هفته کار کند بیکار تلقی نمی‌شود در حالی که عرف و بازار این را قبول ندارد و اصل این مبنا مورد بحث ما است.
 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ